Sie sind nicht angemeldet.

• Anmelden

1

15.11.2009, 21:34

2

15.11.2009, 21:36

dune hat eine MISERABLE mitte spielt. super. 185 pop aber kein miltiär, marktkarren ewigkeiten vergessen, keine einzige unit ausser boanger bauen, nie gold haben und trotzdem 30k ertrade (mehr als alle anderen) während ich unten vs 3 spiele?!?

dazu ist phil nicht fähig kanonentürme zu bauen und gescheit (VORNE) zu wallen.

komplett "impplay-FAIL" vom rest meines teams.

3

15.11.2009, 21:39

dafür hab ich max gesuckt...schlechter boom dann zu viel food und kein wood konnte anfangs nix machen^^ und außerdem hab ic hes geschafft dooepl so viele units zu verliren wie ich gekillt habe und das waren 75% mangodais :S

Problem: bonager vs mangodais+leichter lagg

4

15.11.2009, 21:42

er hatte eigentlich schon recht weit vorne gewallt nur halt nicht den wald...

5

15.11.2009, 21:44

toll flo gib mir die Schuld, hab weniger bonager als future toll und? hab doppelt soviele kills

kannst mir die karren ja auch pingen wenn du sie schon sieht, das ist ja wohl mega behindert wenn du es siehst und nix sagst, wenn phil nicht komplett zumauert mit stone (wald freilässt erst) dann häuserwall freilässt und dann keine bbt baut .... kann ich auch nix dafür

ich hab gut gespielt und unten und oben mit bonagern so einiges weggeschossen.

hatte genau am schluss kein gold mehr als märkte grad mal wieder weg waren... hättest mir ja welches schicken können, ich hab 0 ress bekommen aber euch 13k geschickt toll...

ich hatte freischärler aber konnte dann keine mehr bauen als

einfach nur behindert zu sagen ich hab scheisse gespielt, ich hab getan was ich konnte und 2:1 killbilanz, 220 kills mehr wie future, also sag mir nicht ich hatte zuwenig bonager...

phil hatte zuwenig trade, musste ihm noch gold schicken, hat falsch gewallt oder nicht, keine bbt aber gib ruhig mir die schuld flo moll echt tolli sach ... wege wem hani wohl kei trade meh gha? chan au nöd immer uf karre luege, wenni obe und une mues bonager stüre (was ich miner meinig nah guet gmacht han...)

häsch was gseit was ich söll anderscht mache als mitti? nei häsch nüt gseit ussert wieso häsch nie meh bonager, toll han au mit weniger die paar wo de future meh gha het killt ...

stfu

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »_EA_Dúnedain« (15.11.2009, 21:45)

6

15.11.2009, 21:54

glaub mr du wöttsch nit im rec go luege wie oft ich dini karre pingt ha unds im chat erwähnt ha. i ha dr sogar gseit kill pop!! und jo, logisch hani sälbr au nit vil gold gha, du hesch abr hauptsächligg au sunschtigi res vrschickt (i ha je 8k gha am schluss).
i ha au erwähnt dasde anderi units söllsch baue. und das du vill kills gha hesch. jo, kah scho si. i weiss eifach dasich dä gsi bi wo öbbe dopplet sovil gha het wie alli anderi und praktisch immr ha miesse einzeln d'bonager usepicke. i weiss nit wies di andere ahnebikoh hen döt unde bi mir sovil zmasse, abr wennich schrib ich brüchi meh units, denn bruchi me units. wennich 20mol schrib i brüchi palas unde, denn kahs nit sii dasich 5min vor schluss no oobe muess halbr ushälfe wills im 2v1 halbr hinderschi goht und eure gegner gnueg ziit het zum unde di ganz ziit no jewils 20 palas z'ha und in sichere tod zschicke.

7

15.11.2009, 22:15

naja rec isch ja im arsch, aber han echt nie was vo dir gläse sit em restore ...
nur de phil wo immer pingt het obe und wege ress gfrögt het
de ben het halt eifaht super gspielt und obe und une palas gha, de phil nöd, ka ob ich jetzt no het sölle palas mache... aber mit em trade prob hani denn au kei gold meh für das gha
wär alles gar nöd sowit cho het de phil obe am afang 1 kompletti stonewall gha, aber nei wald nöd gwallt und nachher häuser nöd gwallt hinedra, palas in eco gha und no um das müesi kümmere isch au nöd so toll
aber egal, game isch verbi und mir händ eus jetzt wieder lieb :)

8

15.11.2009, 22:37

Nein, ich hasse euch auf ewig, weil ihr einfach so das Game versuckt habt!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »nC_Philzlaus« (15.11.2009, 22:37)

9

15.11.2009, 22:38

Zitat

Original von nC_Philzlaus
Nein, ich hasse euch auf ewig, weil ihr einfach so das Game versuckt habt!

besonders dich :evil: