Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 2 times, last edit by "SC_Yamashiro" (Aug 8th 2003, 11:22am)
This post has been edited 1 times, last edit by "DS_Tamger" (Aug 8th 2003, 4:33pm)
Quoted
Zitat:
daß der Spieler mit dem besseren Multitasking gewinnt
Gerade das hoffe ich nicht, sondern dass sich die bessere Strategie durchsetzt.
Quoted
ich finde komplexe spiele gut. reine micro-skill spiele können mir gestohlen bleiben.
Quoted
Original von DS_Tamger
Mich würde mal ein Spiel interessieren, wo man viele Ressourcen sammeln kann, viele Units und viele versch. Units bauen darf, und wo es dann darauf ankommt, wer besser gleichzeitig boomen und pumpen kann, ohne daß ihm nach ein paar Minuten das Pop-Limit im die Ohren knallt so wie in AoM.
This post has been edited 1 times, last edit by "DS_Tamger" (Aug 9th 2003, 9:37pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "AKoH_Grenor" (Aug 9th 2003, 9:51pm)
Quoted
Original von DS_Tamger
Welchen direkten Effekt hat denn z.B. ein Zeitalterupgrade in RoN?
This post has been edited 2 times, last edit by "CheRusK" (Aug 10th 2003, 9:44am)
Quoted
gegenfrage: welchen direkten effekt hat ein zeitalterupgrade bei aoc?