Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
)
Quoted
Original von sc0pe
vergleichbare leistung von pentium 4 und dann noch 2 gig ram <1000 € : das passt definitiv nicht unter einen hut
This post has been edited 1 times, last edit by "fast_tam" (Feb 24th 2006, 2:25pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "fast_tam" (Feb 24th 2006, 2:26pm)

Quoted
Original von der Vigilant
Quoted
Original von fast_tam
da ich sowieso mit linux arbeite ist os x auch kein wirklicher vorteil für mich.
Wieso nicht? Kannst unter OS X doch Deine Linux Programme laufen lassen, aber brauchst auch gleichzeitig nicht auf Programme von Adobe, den iApps oder ähnliches nicht verzichten.
)
This post has been edited 1 times, last edit by "fast_tam" (Feb 24th 2006, 4:10pm)
Quoted
Original von fast_tam
aber ein dell mit 1920x1080 kostet schon wieder 2k eur :/ und werden unverschämt schwer (>3kg x_X)
Geht eigentlich sowieso bei fast allen "wichtigen" Anwendungen, und die GUI Menues störn mich net wenn sie klein sind.