Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von _Amigo_
n1
This post has been edited 1 times, last edit by "CF_Ragnarok" (May 18th 2005, 12:34pm)
Quoted
Original von BBC_P_Diddy__
Also ich kann manche Member den "Top Clans der Deutschen Szene nur empfehlen":
BBC_Raiden 195+, BBC_Jeep 2k+, und natürlich BBC_Shady_ mein Bro der auch 2k+ ist.
Quoted
BBC is Dead, nicht weil wir zuwenig Member sind (30 ca) aber es lag daran das ich als Leader keine Zeit mehr für den Clan hatte und haben würde und daher beende ich es bevor es echt alles schlecht wird.
Quoted
Original von Sheep
Quoted
BBC is Dead, nicht weil wir zuwenig Member sind (30 ca) aber es lag daran das ich als Leader keine Zeit mehr für den Clan hatte und haben würde und daher beende ich es bevor es echt alles schlecht wird.
Habt ihr sonst niemanden, der den Leaderposten übernehmen könnte? [img]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=112[/img]
This post has been edited 1 times, last edit by "Illuminat" (May 18th 2005, 6:43pm)