Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Schade
18.03.2001 Brave_Morpheus
Brave_Ganon hat soeben seinen Abschied bekanntgegeben.
Er ist somit der vierte Brave, der den Clan nun verlassen hat. Wir wünschen ihm natürlich viel Spaß (und so ) im rl und vielleicht isser ja wieder dabei wenn AoE3 erstmal raus ist.
This post has been edited 1 times, last edit by "GWC_Banshee_" (Oct 31st 2004, 9:57pm)
Quoted
Original von GWC_Banshee_
Mein erster Clan. *seufz*
Quoted
Schade
18.03.2001 Brave_Morpheus
Brave_Ganon hat soeben seinen Abschied bekanntgegeben.
Er ist somit der vierte Brave, der den Clan nun verlassen hat. Wir wünschen ihm natürlich viel Spaß (und so ) im rl und vielleicht isser ja wieder dabei wenn AoE3 erstmal raus ist.
Meine Austrittsnews. Ich hatte damals leider keinen dauerhaften Inet Anschluss mehr und habs spielen so lange dran gegeben.![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "GWC_Banshee_" (Oct 31st 2004, 10:14pm)