Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Karikhador" (Jan 7th 2004, 4:38pm)
Quoted
Original von GEC|Milchshake
Also Obertauern ist doch auch so ein Funskiort ... außerdem is des Skigebiet ansich auch ned grad der Hit, vor allem für Boarder. Die Verbindungswege sind total flach ...
Ischgl ist auch ein totaler Funskiort ...
This post has been edited 1 times, last edit by "[SWF]Da_LuXI" (Jan 7th 2004, 5:07pm)
This post has been edited 4 times, last edit by "Mabuse" (Jan 7th 2004, 5:57pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Yen Si" (Jan 7th 2004, 7:15pm)
Quoted
Original von Mabuse
Und wer mir kommt die Östereichischen Skigebiete sind nicht professionell - da kann ich nur lachen
Es ist wirklich ein riesiges Skigebiet und es hängt alles zusammen....
Quoted
Original von FunBeatle
Professioneller sind die östreichischen Skigebiete nur beim Apres Ski, um einen Eindruck zu bekommen was ich meine geh mal in die grossen Skigebiete nach Frankreich, dann wirst du sehen, dass die weit besser organisiert sind als die Österreicher.
This post has been edited 1 times, last edit by "Mabuse" (Jan 8th 2004, 9:45am)
Quoted
Original von Negator
ach scheis auf die schweiz, österreich rockz![]()