Naja, hier erstmal ein kleines Preview - 03.01.05
es enthält mehrere Strategien, die in der späteren Version alle per Zufall (und auch CIV abhängig) geladen werden.
Für Vorschläge bin ich natürlich immer offen.
Alle Strats können auch DM zocken und sonst alle Settings und versuchen auch Islands und MixedMaps zu unterstützen. (Wobei zur Zeit die Flush Versionen besser für DM-Varianten mit Startzeitalter < Castle-age geeignet sind - die die FastCastle Strategien erst ab Castle-Age Einheiten bauen - das ist aber in der Hauptversion anders, da es dort kein "speziellen FastCastle oder Flsuh Versionen geben wird))
Außerdem habe ich noch eine optimierte Island Version und eine optimierte FortressVersion (Fortress = alle Maps mit Mauer am Anfang) - natürlich mehr oder weniger optimiert.
Geplant ist außerdem noch eine Strat mit FastCastle schneller Burg und UU+Support.
Keine Cheats.
Auf HARDEST (= extrem Schwierig) cheatet der CP standardmäßig mit 500 Res pro Resource und Zeitalter (= 2000 per Zeitalter und 8000 insgesamt (Dark-Age-Start))
Weitere Infos:
(Leider auf English, bin aber zu faul zum Übersetzung/neu tippen

)
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Hi,
Just extract this *.Zip into the AI-Folder.
this is only a little Preview of Strategies - these (and MORE) will be included in one File
that load the Strategies randomly of course also depending on CIV.
(the CIV behind the Name is only a Hint what could be used for it to get a good result.
Also i hope that it will play these CIV, other CIV may get an Error because
some Strategies are still a bit too oversized for some CIV -
So if you get a "ListFull" Error try another CIV - this will be fixed soon,
in the "Main Version")
Note: all Strategies may play any Setting, any Map and may also change Strategy
or train other/Counter-Units etc etc due to Circumstances.
(More Information in the MAin Version or in additional TXT-File).
The main Folder may contain Files that are not used by these Strategies,
but will be used in the Main-Version and/or BonusAI (I was just to lazy to delete and to compare
which are needed and also avoid mistakes :p)
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ArcherCBLow_Viking : Archer/SkirmFlush then Crossbow, lightCav
CARush_Hun : FastCastle CavArcherRush
CBRush_Mayan : FastCastle CrossbowRush
EWRush_Aztec : FastCastle EagleWarriorRush
Fortress : Optimized Fortress Variant
Islands : Optimized Island Variant
(But all Strategies can handle ANY Map-Type -)
K+(C)ARush_Hun : FastCastle KnightRush + CavArcher/Archer Support
KRushHvy_Teutonic : FastCastle KnightRush
KRushLow_Viking : FastCastle KnightRush
M@A_Goth : M@AFlush then Knights and mixed Support
MixedKLow_Viking : MixedFlush then Knights and mixed Support
Scout_Hun : ScoutFlush then Knigts and mixed Support
Scout+Archer_Hun : Scout+ArcherFlush then CavArcher/Archer and lightCav
SkirmCAHvy_Hun : SkirmFlush then CavArcher/Archer and lightCav
SkirmKHvy_Hun : SkirmFlush then Knight and RangedSupport
If you have suggestions for the different Strategies feel free to give Comment,
or simply train your AI vs these Versions.
All got improved more or less -
New (never published before) are: "K+(C)ARush_Hun" and "SkirmKHvy_Hun" - so you may check these out for sure.
planned is also an Option which places an early Castle and go for UU and Support.