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Original von GWC_OuTseT
hmmm, wenn at so einfach ist, dann ist es doch für beide gleich einfach und somit wieder schwer, oder nicht?
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Original von MotE_Jack
€dit: wenn ich das nämlich richtig verstanden hab, wurden die destroyer gar nicht richtig geschwächt![]()
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Original von MotE_Jack
also sind sie nicht viel schwächer geworden, hab ich ja gesagt![]()
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Original von MotE_Jack
dann hat man aber nen nachteil, nicht?^^
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Original von Sheep
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Original von GWC_OuTseT
hmmm, wenn at so einfach ist, dann ist es doch für beide gleich einfach und somit wieder schwer, oder nicht?
Es ist leichter, weil die Gegner es nicht so ernst nehmen und so fanatisch spielen wie Solo, was ja das prestigeträchtigste ist. Ich habe RT schon bei Vanilla / RoC entnervt aufgegeben, die Mates waren meistens eine Zumutung (im 2v2 besonders kritisch) - dagegen bestehen mein Vanilla- und mein TFT-Account zu 70% aus 2v2 ATs, weil es einfach den meisten Spass macht, mit einem zuverlässigen Partner eine gut abgestimmte Strategie zu spielen.![]()
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Original von GWC_OuTseT
Stichwort Franzosen Ally![]()
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BALANCE CHANGES
Human
- Rifleman hit points reduced to 505 from 520.
Undead
- Destroyer negative mana regeneration increased to -6/sec from -3/sec.
- Mana gain of Devour Magic increased to 150 per dispelled unit from 75 per dispelled unit.
- Orb of Annihilation mana cost increased to 50 from 25.
- Orb of Annihilation had a splash damage that was dealing full damage to all targets instead of full damage to the primary target, and reduced damage to nearby targets. This discrepancy has been fixed and the orb now deals damage identical to the functionality in patch 1.14.
Orc
- Bladestorm mana cost reduced to 200 from 250.
- Troll Batrider hit points reduced to 400 from 500.
- Demolisher build time increased to 40 seconds from 36 seconds.
Neutral Heroes
- Cluster Rockets cooldown reduced to 6 seconds from 7 seconds.
- Pocket Factory cooldown reduced to 35 seconds from 40 seconds.
- Pit Lord base Strength increased to 26 from 24.
- Dark Minion hit points increased from 200/260/320 to 215/290/405 and armor reduced to 0/0/0 from 1/2/3.
- Breath of Fire has been damage capped to 8 targets. Note that this does not affect the amount of damage dealt by burning damage from the Breath of Fire / Drunken Haze combination.
- Storm, Earth and Fire Pandaren hit points increased by 200, and attack damage increased by 33%.
Items
- Shared cooldown of 20 seconds added on all summoning items.
- Wand of Lightning Shield given 10-second cooldown.
- Staff of Preservation max stock set to 1, down from 2.
- Sentry Ward item duration reduced to 5 minutes from 10 minutes.